Forårsudstilling/20 års jubilæum 2026

Dejlige dag med en masse glade besøgende. Tak til alle som kom forbi udstillingen. De besøgende kunne hygge sig med musik fra Cow A Bunga samt Henning Sørensen, medens de betragtede diverse værker. Der var også mulighed for at købe kaffe, the, vin, sodavand, kage samt frugt.

Vi takker også Borgmester Emil Blücher samt Viceborgmester Morten Schellsbeck for at komme og holde nogle meget fine taler. Tusinde tak.

Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot

Stort rungende tak til vores tre sponsorer: Lagkagehuset Solrød Strand, Rema Jersie samt Netto i Solrødcentret. Mange tak for de fine donationer. Det værdsatte vi meget. Vi takker også center for kultur og fritid for penge donation.

Screenshot
Screenshot
Screenshot