Vi har nu ophængt en ny udstilling i firmaets lokaler. Oven i købet med nye kunstnernavne: Velkommen i foreningen til Samaneh Mostafani, Mona Bjerg og Inge Tvede. Fra den tidligere udstilling blev der solgt hele tre kunstværker. Tillykke til Mads Henriksen.























