En flok travle men dedikerede medlemmer har foretaget en ny redigering af udstillingerne på plejecentret.
Den gamle udstilling på 2. sal er nu bragt hjem til OJD.
I stedet er den gamle udstilling fra 1. sal flyttet op på 2. sal.
Den gamle udstilling i Stuen er nu flyttet op på 1. sal.
I Stuen er der nu ophængt en spritny udstilling. Fotos af værkerne ses herunder:

































